Τους 9 αντιδημάρχους για τη χρονική περίοδο από 2/1/2025 έως 31/12/2025 όρισε χθες ο Δήμαρχος Κρωπίας, Δημήτριος Κιούσης.
Αναλυτικότερα:
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο των Υπηρεσιών Πολιτικής Προστασίας και της Διεύθυνσης Περιβάλλοντος και Πρασίνου τον Δημοτικό Σύμβουλο Θεόδωρο Γρίβα του Γεωργίου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την Πολιτική Προστασία. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Περιβάλλοντος, Ενέργειας και έργων υποδομής Κοιμητηρίων καθώς και την ευθύνη της λειτουργίας τους. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Συντήρησης Πρασίνου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Αποκομιδής Απορριμμάτων και Ανακυκλώσιμων Υλικών, Καθαρισμού Κοινοχρήστων Χώρων και Ειδικών και Εξωτερικών Συνεργείων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Διαχείρισης και Συντήρησης Οχημάτων. ● Την εποπτεία και τον καθαρισμό των παραλιών του Δήμου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της μέριμνας για τα αδέσποτα ζώα (περισυλλογή, διατροφή, εμβολιασμός, στείρωση κλπ).
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών τον Δημοτικό Σύμβουλο Νικόλαο Γιαννάκο του Κων/νου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της εκπόνησης των μελετών και της υλοποίησης των έργων του Τμήματος Συγκοινωνιακών, Κτιριακών Έργων και Ενεργειακών Δικτύων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της εκπόνησης των μελετών και της υλοποίησης των έργων του Τμήματος Ηλεκτρολογικών Έργων, Σηματοδότησης και σήμανσης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της εκπόνησης νέων μελετών και της υλοποίησης των νέων έργων του Τμήματος Υδραυλικών Εγγειοβελτιωτικών Έργων και Ύδρευσης / Αποχέτευσης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της εκπόνησης των μελετών και υλοποίησης των έργων του Τμήματος Συγκοινωνιών και Εγκαταστάσεων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Τοπογραφικού και Κτηματολογίου καθώς και της ΥΔΟΜ. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη για τις Πολεοδομικές και Χωροταξικές μελέτες, πράξεις εφαρμογής και αναλογισμού, μελέτες διαχείρισης στερεών και υγρών αποβλήτων καθώς και τις μελέτες προμήθειας ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας για την παρακολούθηση και υλοποίηση όλων των προμηθειών υλικών, υπηρεσιών κλπ που άπτονται του τομέα αρμοδιότητάς του. ● Την εκπόνηση των απαιτούμενων μελετών για την κατασκευή οδών εντός και εκτός σχεδίου. ● Την έγκριση και υπογραφή τοποθέτησης παροχών σύνδεσης δικτύου ακαθάρτων. ● Την υπογραφή πάσης φύσεως βεβαιώσεων Πολεοδομικού χαρακτήρα, παλαιότητας κτισμάτων, οδών και λοιπών εγγράφων που εκδίδονται από την Τεχνική Υπηρεσία. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της συντήρησης του υφιστάμενου δημοτικού οδικού δικτύου εντός και εκτός σχεδίου (επούλωση λάκκων κλπ).
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο αρμόδιο για τα θέματα Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών του Δήμου τον Δημοτικό Σύμβουλο Ανδρέα Ντούνη του Κων/νου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την Νομική Υπηρεσία του Δήμου και την παρακολούθηση όλων των Νομικών υποθέσεων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των Υπηρεσιών Υποστήριξης των Πολιτικών Οργάνων του Δήμου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των Υπηρεσιών Δημοτικής Κατάστασης και Ληξιαρχείου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού και Διοικητικής Μέριμνας. ● Την οργάνωση των αρχείων του Δήμου. ● Την τέλεση των πολιτικών γάμων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Προϋπολογισμού και Λογιστηρίου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης. ● Την υπογραφή των Αποφάσεων Ανάληψης Υποχρέωσης σε βάρος των πιστώσεων του προϋπολογισμού του Δήμου Κρωπίας, καθώς και όλων των εγγράφων που εκδίδονται στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων του. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Προμηθειών και Αποθήκης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Εσόδων και Δημοτικής Περιουσίας. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Τμήματος Ταμείου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των θεμάτων διαφάνειας και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας όλων των υπηρεσιών της Δ/νσης ΚΕΠ. ● Την εποπτεία και διαχείριση του συστήματος Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των λαϊκών αγορών και εμποροπανηγύρεων του Δήμου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας για την παρακολούθηση και υλοποίηση όλων των προμηθειών υλικών, υπηρεσιών κλπ που άπτονται του τομέα αρμοδιότητάς του. ● Την σύνταξη και υλοποίηση, σε συνεργασία με όλους τους Αντιδημάρχους, του επιχειρησιακού προγράμματος καθώς και του ετήσιου προγράμματος δράσης. ● Την μέριμνα για την εκπόνηση των κάθε είδους εσωτερικών κανονισμών του Δήμου σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες. ● Την παρακολούθηση, την τήρηση και τον σχεδιασμό των τυχόν επικαιροποιήσεων του Οργανισμού Εσωτερικής Υπηρεσίας του Δήμου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη λειτουργίας των εμποροπανηγύρεων. ● Τον συντονισμό και την παρακολούθηση των θεμάτων καθημερινότητας του Δήμου καθώς και των αιτημάτων των πολιτών που υποβάλλονται στο γραφείο δημότη για τα θέματα αρμοδιότητάς του.
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο Γεώργιο Γκίκα του Νικολάου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη για την υλοποίηση των εργασιών συντήρησης και επισκευής του υφιστάμενου δικτύου ύδρευσης του Δήμου με το ενιαίο συνεργείο αποκατάστασης βλαβών του δικτύου ύδρευσης του Δήμου. ● Την έγκριση και υπογραφή, με ευθύνη του της τοποθέτησης νέων παροχών ύδρευσης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη καθαρισμού και συντήρησης του δικτύου και των φρεατίων – σχαρών αποχέτευσης ομβρίων υδάτων.
Ορίζουμε, χωρίς αντιμισθία Αντιδήμαρχο Παιδείας, και Γραφείου Απασχόλησης του Δήμου τον Δημοτικό Σύμβουλο Θωμά Κιούση του Κυριάκου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη του Γραφείου Παιδείας για την υλοποίηση των εργασιών συντήρησης και επισκευής των υφιστάμενων σχολικών μονάδων καθώς και η ανέγερση νέων αντίστοιχων και υλικοτεχνικής υποδομής – εξοπλισμού για την εύρυθμη λειτουργία των Σχολικών μονάδων. ● Όλα τα θέματα Παιδείας που αφορούσαν αρμοδιότητες των καταργημένων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής. ● Αρμόδιος για το γραφείο Απασχόλησης του Δήμου.
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο Αθλητισμού τον Δημοτικό Σύμβουλο Σπυρίδωνα Λάμπρου του Αθανασίου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των Δημοτικών Γυμναστηρίων. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των Αθλητικών Εγκαταστάσεων του Δήμου. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της οργάνωσης και διεξαγωγής αθλητικών εκδηλώσεων. ● Την δημιουργία και οργάνωση προγραμμάτων «΄Άθληση για Όλους». ● Την εποπτεία και την ευθύνη της συντήρησης αθλητικού υλικού – εξοπλισμού καθώς προμήθειας αυτού. ● Τον συντονισμό και την παρακολούθηση των θεμάτων καθημερινότητας του Δήμου καθώς και των αιτημάτων των πολιτών που υποβάλλονται στο γραφείο δημότη για τα θέματα αρμοδιότητάς του.
Ορίζουμε, χωρίς αντιμισθία Αντιδήμαρχο αρμόδιο για τα θέματα λειτουργίας των Δημοτικών Ιατρείων και λοιπών θεμάτων Υγείας τον Δημοτικό Σύμβουλο Σπυρίδωνα Κόλλια του Αγγέλου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Γραφείου Προστασίας και Προαγωγής της Δημόσιας Υγείας των Δημοτικών Ιατρείων και του Κοινωνικού Φαρμακείου. ● Την αρμοδιότητα της λειτουργίας του ΚΕΠ Υγείας καθώς και τον συντονισμό – συνεργασία με φορείς δημόσιας Υγείας (ψυχικής και σωματικής). ● Τον συντονισμό και την παρακολούθηση των θεμάτων καθημερινότητας του Δήμου καθώς και των αιτημάτων των πολιτών που υποβάλλονται στο γραφείο δημότη για τα θέματα αρμοδιότητάς του ● Την σύνταξη και υλοποίηση, σε συνεργασία με όλους τους Αντιδημάρχους, του επιχειρησιακού προγράμματος καθώς και του ετήσιου προγράμματος δράσης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της υλοποίησης προγραμμάτων προληπτικής ιατρικής.
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο Κοινωνικής Πολιτικής, Πολιτικής Ισότητας των φύλων και Πολιτιστικών εκδηλώσεων την Δημοτικό Σύμβουλο Χριστίνα Ροϊνά του Γεωργίου στην οποίαν και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας του Κοινωνικού Παντοπωλείου. ● Το Γραφείο του Προγράμματος δια βίου Μάθησης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας των κάτωθι Κοινωνικών Δομών του Δήμου : ΚΗΦΗ, ΚΑΠΗ, Φυσικοθεραπευτήριo. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της λειτουργίας της Δημοτικής Φιλαρμονικής και Δημοτικής Βιβλιοθήκης. ● Την εποπτεία, τον συντονισμό και την ευθύνη της διοργάνωσης των πολιτιστικών, εθνικών και τοπικών εκδηλώσεων. ● Την αρμοδιότητα εποπτείας για την ορθή λειτουργία των Παιδικών Σταθμών καθώς και των ΚΔΑΠ και ΚΔΑΠ ΜΕΑ. ● Τον συντονισμό και την παρακολούθηση των θεμάτων καθημερινότητας του Δήμου καθώς και των αιτημάτων των πολιτών που υποβάλλονται στο γραφείο δημότη για τα θέματα αρμοδιότητάς της.
Ορίζουμε, με αντιμισθία Αντιδήμαρχο τον Δημοτικό Σύμβουλο Λάμπρο Γκοτζαμάνη του Γρηγορίου στον οποίον και μεταβιβάζουμε τις παρακάτω αρμοδιότητες: ● Την επέκταση, συντήρηση και επισκευή του δικτύου ηλεκτροφωτισμού των οδών και γενικά των υπαίθριών και κοινοχρήστων χώρων του Δήμου. ● Την επέκταση, συντήρηση και επισκευή του δικτύου φωτεινής σηματοδότησης για την ρύθμιση της κυκλοφορίας στην επικράτεια του Δήμου. ● Την εποπτεία τον συντονισμό και την ευθύνη του στολισμού του Δήμου κατά τις εθνικές, τοπικές και θρησκευτικές εορτές (φωτεινός διάκοσμος κλπ).