Σε λειτουργία τέθηκε από σήμερα, Παρασκευή 8 Μαρτίου, η Γραμμή Εξυπηρέτησης του Δημότη, 15325. Ο νέος πενταψήφιος αριθμός εντάσσεται και αυτός στην αλλαγή φιλοσοφίας διοίκησης του Δήμου Σαρωνικού, ώστε βήμα βήμα να βρεθεί πιο κοντά στα καθημερινά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι και όσο το δυνατόν γρηγορότερα να λύνει τα θέματα που ανακύπτουν.
Στον 5ψήφιο αριθμό 15325, οι κάτοικοι μπορούν να καταθέτουν το αίτημά τους, ώστε στη συνέχεια ο αρμόδιος υπάλληλος να το καταγράφει και να το χρεώνει στην αρμόδια υπηρεσία. Ο κάτοικος θα ενημερώνεται για την πορεία αλλά και την τελική έκβαση του αιτήματός του.
Οι πολίτες μπορούν να καλούν και να αναφέρουν βλάβες στο δίκτυο ύδρευσης, στο οδόστρωμα, στον οδοφωτισμό, να ζητήσουν ραντεβού για περισυλλογή ογκωδών και κλαδεμάτων, είτε να απευθύνουν ερωτήσεις για την έκβαση διοικητικών θεμάτων.
«Ο αριθμός 15325 είναι η νέα γραμμή εξυπηρέτησης του Δημότη που εγκαινιάζουμε σήμερα. Δημιουργήσαμε έναν πενταψήφιο και ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο για να δεχόμαστε καθημερινά τα αιτήματά σας. Από την ανάληψη των καθηκόντων μας, είδαμε ότι ένα πολύ σοβαρό ζήτημα είναι αυτό της εξυπηρέτησης του δημότη», ανέφερε ο Δήμαρχος Σαρωνικού Δημήτρης Παπαχρήστου. Και πρόσθεσε: «Επιλέξαμε έναν τρόπο σύγχρονο, ταχύ και αντικειμενικό προκειμένου όλα τα θέματα των δημοτών να βρίσκουν τη λύση τους . Για το λόγο αυτό εγκαταστήσαμε το νέο τηλεφωνικό κέντρο το οποίο θα μπορεί να καταγράφει όλα τα αιτήματα των δημοτών, προκειμένου να δρομολογούνται λύσεις».